Borgerforeningen

Generalforsamling i Borgerforeningen

KÆRE FANTASTISKE BORGERE I BORUM SOGN😊

Indkaldelse til Borum Borgerforenings generalforsamling d. 15. marts 2022 kl. 19.30 i Borum Forsamlingshus.

Dagsorden:1. Valg af dirigent2. Beretning af bestyrelse og udvalg3. Forelæggelse og godkendelse af regnskab4. Forslag5. Vedtagelse af kontingent6. Valg af bestyrelse og suppleanter7. Valg af to revisorer og en revisorsuppleant8. Eventuelt

HUSK at møde op og hør, hvad der sker i byen. Og mød også talstærkt op fra alle de udvalg, som er under Borgerforeningen og selvfølgelig også dem, som ikke er under Borgerforeningen. Det er altid skønt at høre, hvad I foretager jer.

Kære nye tilflyttere, det er ikke kedeligt, at være med til Borum Borgerforeningens generalforsamling, så kan du/I følge med i,hvad der sker i denne lille hyggelige by.

Der vil være the og kaffe og lidt sødt til ganenJ

På glædeligt gensyn

Fra Borum Borgerforening

Charlotte, Mia, Nikolai, Thomas og Nancy

Rigtig godt nytår til alle😄
Så er det igen tid til at betale årets kontingent til Borgerforeningen.
Igen i år er byen blevet beriget i december, hvor Menighedsrådet har stablet en slags julekalender hygge ind i byen.
Hvor har det været hyggeligt, at se at folk godt kan samles, selvom der er en epidemi.
Det har været så godt for de mange nye familier, som er flyttet til byen, så de også kan tro på, at vi faktisk har et godt fællesskab i byen og vil hinanden.
Og ikke mindst tak til alle de ildsjæle i byen, som bare er så gode til at sørge for, at der sker noget en gang imellem, så der er lidt liv alligevel, selvom verden står lidt stille.
Vi håber på, at der i det nye år vil komme en masse aktiviteter fra de forskellige udvalg i byen, som I kan melde jer på.
Så til det med betalingen😁
Hvert år betaler hver hustand kr. 100, – pr. voksen over 18 år, altså hvis man bor to voksne skal man betale kr. 200,- osv… Kontingentet kan enten betales på konto nr. 9570 – 0012085389 eller via mobilpay på nr. 538390.
Der er mange fordele:
Der holdes Sankt Hans, hvor der er et udvalg under Borgerforeningen, som sørger for en dejlig hyggelig aften ved Kringlen med bål. Pølser og drikkevarer til billige penge.
Teaterforeningen, som også er et udvalg under Borgerforeningen har desværre ikke kunne få en forårsfest op at stå de sidste to år, men de håber på at kunne gøre det i år.
Borgerforeningen støtter også til huslejen i Forsamlingshuset til fællesaktiviteter som Lyngby/Borum koret og børnegymnastikken ved Lone Hansen. Borgerforeningens udvalg kan benytte huset onsdage og torsdage, men alle henvendelser for kunne bruge nogle af dagene skal ske til Borgerforeningen. Det må ikke være kommercielle aktiviteter og hvis det er, så skal pengene der tjenes tilbage til borgerforeningen ellers skal man selv leje gennem forsamlingshusets bestyrelse.
Borgerforeningen støtter også legepladsudvalget ved at betale forsikringen til pladsen og støtte med at betale for materialer, som der nogle gange skal bruges til forbedringer af legepladsen.

Det var bare nogle af de mange udvalg, som er under Borgerforeningen.
Mange varme og kærlige hilsner fra Borgerforeningens bestyrelseMia, Charlotte, Thomas, Nikolai og Nancy.